Friday 23 September 2016

Atrovent 167






+

Atrovent bij paciente con EPOC voor reversibiliteit Mijn vraag Mijn Huisarts Meent dat er Altijd bij Copd patienten Tijdens een reversibiliteittest Atrovent gegeven moet worden omdat EPOC patienten Minder goed zouden reageren (Minder receptoren hebben) op Ventolin Daargelaten de je wel de Clasificación een reversibiliteittest Zou hoeven doen bij bekende EPOC mueren patienten nooit eerder reversibiliteit Lieten Zien Ik meen dat er prueba voor rev diez tijden Alle Ventolin gegeven mag Worden behalve bij deze pagina hartritmestoornis delen de impresión Use CTRL P para imprimir la página reacties ma, 20/01/2014 - 19:33 Autor : Hans en t Veen. (Gecontroleerd niet) Beste Bianca, Inderdaad es lang de gedachte geweest dat bij ipratropio Copd beter dan werkte salbutamol. Ook Werd ipratropio del als veiliger ouderen gezien bij. Toch lijkt Salbutamol op zijn minst incluso en krachtig es bij espiro makkelijker puerta snellere werking en Betere standaardisatie t. a.v. reversibiliteitstest. Ook es er geen bezwaar bij ouderen de hartritme Problemen. Slechts bij enkele cardiales zeldzaamheden Zou je niet Salbutamol liever geven. Uiteraard zou ik bij de behandeling wel kijken naar bijwerkingprofiel: hartritme frente prostaatproblemen bv de glaucoom. En de WENS van de paciente, es er een wisselende gevoeligheid en reactie. Éxito, Hans ma, 05/05/2014 - 16:36 Autor: Mariska H. (gecontroleerd niet) Begrijp ik uit DIT verhaal dat er eigenlijk Altijd wel salbutamol gegeven mag Worden Ik Geef PTN Boven de 60 jaar Altijd ponche de Atrovent. Eigenlijk por abuis Vandaag salbutamol gegeven aan een 79 jarige. Deze mag examen DHE gewoon goed gekeurd Worden Groet Mariska di, 25/08/2015 - 09:16 Autor: Janneke (gecontroleerd niet) bij welke cardiales zeldzaamheden Zou je dan wel ipratropio gebruiken Kan ik Het ergens en Standaard een de terugvinden Richtlijn, Deze aanbevelingen




No comments:

Post a Comment